Wizja i Misja
![](https://splinx.pl/wp-content/uploads/2021/03/shutterstock_150855545_mniejsze-3-730x350.jpg)
![](https://splinx.pl/wp-content/uploads/2021/03/shutterstock_150855545_mniejsze-3-730x350.jpg)
![wizja organizacji](https://splinx.pl/wp-content/uploads/2021/04/shutterstock_111994556_mniejsze-906x1024.jpg)
WIZJA
W SPLinx chcemy być pierwszym wyborem wśród producentów farb dla klientów poszukujących nietypowych, innowacyjnych, efektownych farb i lakierów poligraficznych, budowlanych i przemysłowych w Europie środkowowschodniej.
Tworzymy produkty na tyle innowacyjne i ciekawe, ze inni boją się nawet „podejmować rękawice”. To do nas trafia większość zapytań z rynku na farby i lakiery specjalne.
Jesteśmy naturalnie pierwszym wyborem w kwestiach doradczych w temacie farb i lakierów specjalnych i efektowych.
Posiadamy prawdopodobnie najbardziej wszechstronną ofertę produktów specjalnych w tej części Europy.
MISJA
Klient jest naszym najważniejszym obiektem zainteresowania. Wszystkie nasze działania są pro-klienckie i mają na celu jak najpełniejsze końcowe zadowolenie odbiorcy z produktu lub usługi.
Naszym najważniejszym zasobem są nasi Pracownicy. To oni tworzą wartość i kompetencje firmy.
Naszym priorytetem jest zachowanie jak najlepszej relacji ceny do jakości.
Relatywnie niższe koszty prowadzenia działalności w porównaniu z kosztami jakie generują nasi konkurenci będący najczęściej firmami wytwarzającymi swoje produkty poza granicami naszego kraju pozwalają uzyskać niższe ceny przy zachowaniu najwyższej jakości.
![misja organizacji](https://splinx.pl/wp-content/uploads/2021/04/shutterstock_111994565_mniejsze-906x1024.jpg)
![misja organizacji](https://splinx.pl/wp-content/uploads/2021/04/shutterstock_111994565_mniejsze-906x1024.jpg)
![strategia organizacji](https://splinx.pl/wp-content/uploads/2021/04/shutterstock_517353082_mniejsze-1024x683.jpg)
![strategia organizacji](https://splinx.pl/wp-content/uploads/2021/04/shutterstock_517353082_mniejsze-1024x683.jpg)
STRATEGIA
Budujemy rozwiązania pozwalające kreować innowacje, które przekładają się na tworzenie potencjału oraz wartości.
Te natomiast przekuwamy na strategię i kierunki rozwoju.
Dzięki swoistej kreacji wolnej, często niezagospodarowanej przestrzeni rynkowej w wielu segmentach rynku możemy – parafrazując W. Chan Kim’a i Renée Mauborgne’a – żeglować swobodnie po dziewiczych wodach błękitnego oceanu.
Jeśli strategia jest tworzona reaktywnie w miarę jak firma próbuje dotrzymać kroku konkurentom, traci swoją wyjątkowość. W. Chan Kim, Strategia błękitnego oceanu.