Neonowe, przyciągające uwagę klienta cenówki i etykiety fluorescencyjne informujące o obniżce cen wykorzystywane dla oznaczania promocji w dyskontach spożywczych

Samo odpowiednie wyeksponowanie produktów w sklepie nie prowadzi do sukcesu. Dlatego producenci i sprzedawcy podejmują różne działania marketingowe, by poprawić sprzedaż. Zalicza się do nich między innymi wyróżnianie produktów poprzez odpowiednie ich oznakowanie. Szczególnie artykuły na promocji powinny zwracać uwagę klienta i jednocześnie zachęcać go do zakupu. W tym celu świetnie sprawdzają się neonowe etykiety. Cenówki wykonane przy użyciu farb specjalnych mają wiele zalet i są chętnie stosowane w dyskontach spożywczych. Co warto wiedzieć na temat farb fluorescencyjnych? W jaki sposób działają? Jak można przy pomocy farb specjalnych oznaczać obniżki cen w sklepach?

W jaki sposób działają farby specjalne fluorescencyjne?

Na tle innych powłok specjalnych, farby fluorescencyjne wyróżniają się przede wszystkim atrakcyjnym, ciekawym wyglądem i kolorami. Zasada ich działania nie jest skomplikowana. Farba pochłania światło ultrafioletowe, które następnie na całej jej powierzchni jest odbijane. Dzięki temu niewidoczne dla ludzkiego oka promieniowanie UV staje się widzialne. Efekt ten pozwala przede wszystkim uzyskać neonowe, jaskrawe barwy, które mocno odznaczają się na tle otoczenia.

Farby fluorescencyjne do produkcji neonowych cenówek

Farby fluorescencyjne wykorzystuje się w wielu dziedzinach do znakowania istotnych punktów orientacyjnych. Z tego powodu, znalazły również zastosowanie w marketingu. Przy ich pomocy produkuje się neonowe etykiety i cenówki. Dzięki wyjątkowym właściwościom farb specjalnych fluorescencyjnych nie tylko pełnią one funkcję informacyjną, ale również są widoczne z daleka i od razu przyciągają wzrok klienta. Neonowe cenówki oraz etykiety doskonale sprawdzają się do oznaczania promocji oraz obniżek cen. Wybrane produkty mocno wyróżniają się na tle pozostałego asortymentu, co ma zachęcić konsumenta do zakupu i przełożyć się na lepszą sprzedaż produktów.

Najważniejsze zalety farb specjalnych fluorescencyjnych do znakowania produktów

Farby fluorescencyjne mają wiele zalet, co przekłada się na ich dużą popularność. Przede wszystkim są wyjątkowo uniwersalne. Powłoki specjalne sprawdzają się do pokrywania większości materiałów, dzięki czemu można używać ich do produkcji cenówek z papieru o różnej gramaturze oraz jakości. Ponadto farby fluorescencyjne są bardzo wytrzymałe. Dobrze znoszą uszkodzenia mechaniczne. Ma to szczególnie duże znaczenie w dyskontach spożywczych, gdzie artykuły są stale narażone na kontakt z klientem.

Co więcej, farby specjalne fluorescencyjne występują w różnych kolorach. Najczęściej spotykane są neonowe odcienie żółtego, pomarańczowego i zielonego, jednak można znaleźć również pigmenty czerwone, niebieskie lub fioletowe. Pozwala to jeszcze wygodniej podzielić produkty i oznakować asortyment.

Z chęcią doradzimy jaką farbę lub lakier specjalny wybrać do Twojego projektu!

Produkty „szyte na miarę” to nasza specjalność.